« Just Another Manic Monday | Main | Room For Improvement: Part II »

January 14, 2013

Comments

j.w.

Manti Te'O's dead girlfriend is/was a fake! What a freaking fraud. College Gameday even ran a feature on this pretend relationsip.
http://deadspin.com/5976517/manti-teos-dead-girlfriend-the-most-heartbreaking-and-inspirational-story-of-the-college-football-season-is-a-hoax

j.w.

Damn, taht teaches me for not hitting referesh- sorry ,Ohio, my bad!

Ohio_Cane

Damn, taht teaches me for not hitting referesh- sorry ,Ohio, my bad!

Posted by: j.w. | January 16, 2013 at 04:52 PM
--------------------------------------

All good, bro. I don't care about being first. Just sharing what I read/hear.

herbieibis

CGNC,
It's the rain capital of the U.S., at least Gastonia is. What part you from?

WWIN

"Offensive Waterbreak" copyrighted by WWIN inc.

BigWindyCane1

I heard a Miami BTW administrator say that Nic Saban has visited his school several times this year, and that Alabama took out a full billboard right across the street for all the students to see. I guess they really want to make an impression.

By the way, I saw Miami BTW play, and they are very, very talented. Thomas and Kirkland are just a few of the very talented kids on that team. I think this is another reason why getting #6 is so important.

WWIN

Ohio and jw,

Te'o story. WELL DAMN!!!!!!! LMFAO

laquinton

haha, manti is lying his ass off

Old Skool

Story from Gary Shelton of the Tampa Bay Times ...

Five years ago, an offensive lineman at Fernley High in Nevada named Kevin Hart called a news conference to announce his college choice. Like a lot of athletes, he had two caps in front of him, one from Cal and one from Oregon. In the end, Hart picked up the Cal hat and said that's where he was going.

Except Cal had never heard of him.

Also, Oregon had never heard of him.

Hart made the whole thing up. The truth was, he didn't have a college offer. He did, however, have the whole spirit of recruiting down pat.

He lied,

TJL

ND says manti & family came to them on 12/26 and explained manti was a victim of a hoax. If true then why didn't ND hold a presser? They would have had an obligation to with all the Publicity that surrounded the GF death..ND is lying its ass off. They covered up a student rape..they swept under the carpet the GA getting killed when he was told to video the practice from a tower in 50mph winds. bunch of lyin ass catholics ooops or should I say convicts?

Old Skool

Here's a new game we could play over and over again several times a year ... a Gator jail pool. Players bet how long it takes the FU attorneys to spring each Gator. Here's the latest...

Campus police say redshirt freshman Jessamen Dunker was arrested Wednesday morning and charged with vehicle theft, a third-degree felony, and driving with a suspended license, a misdemeanor.

Dunker, a 6-foot-6, 315-pound lineman from Boynton Beach, was being held in the Alachua County Jail with no bail set. It wasn't clear if Dunker had an attorney.

WWIN

I'm a victim of a hoax too, the hoax of manti te'o being a good football player and actually having a real life gf. Being a Nosuch Dame football player must suck, since they have to settle for online dating. SMH

#Nosuch Dame

The Dude

In Teo's defense... he is mormon, believe me, I know first hand, these are very naive people. My wifes fam is mormon. They attend BYU and some have played football there. I live right next to the temple in IF Idaho. BYU Idaho is a 30 minute drive from here. It wouldn't shock me at all if he had a "gf" that he has never met before, and they were in "love." This would be VERY easy to do to many of the LDS ilk. Just saying.

SOUP

Long day. Over in Sarasota. What did I miss?

mi@mic@ne

canes in a tight battle with BC... down two wit the ball

mi@mic@ne

canes go up by one with a minute and a half left

SOUP

Its like...I seen it all before lol..its nothing bad..just funny..kinda an inside joke with Ohio and 86 lol

Posted by: UMike | January 16, 2013 at 07:32 AM
----------------------------------------

Right? But Cornbread/insider is fake, right? LOL

Posted by: Ohio_Cane | January 16, 2013 at 09:20 AM

Is that not the most incredible coincidence or what? LMAO!

canesteeler

Mante Teo lied about his girlfriend dieing. UM hoops would be very good of we had dominant guards. Durand Scott is a disappointment .

SOUP

I'll be manning as much as possible, including updates here (First), then twitter, with the live feeds running in the background from my command center that I manufacture every year.

Posted by: Ohio_Cane | January 16, 2013 at 12:46 PM

U DA MAN! IMMA DOUBLE YOUR SALARY!!!

mi@mic@ne

canes up by one ..last chance for bc

mi@mic@ne

scott draws an offensive foul

mi@mic@ne

canes up by 3

UMike

So Teo never saw this girl he loved so much all that time she was in the hospital, or at a wake, or funeral? GTFOH!!!!! lol I cant believe ND is trying to spin in this way..how does Miami have the bad rep? lol

mi@mic@ne

canes win

SOUP

Hassan, OGV and co. great to have you back.

Posted by: Montreal_Cane | January 15, 2013 at 11:43 PM

They never left, just took a well deserved break. We talk via email all the time.

HawaiiCane

I can't believe we are really being that critical of the B-Ball team that has just won it's 4th ACC game, has 3 total losses and needs every bit of our support! Not to mention doing it without one of their best...

IT'S ALL ABOUT THE U! BALL OUT 'CANES.

SOUP

NEW BLOG IS UP!

The comments to this entry are closed.

My Photo
Blog powered by Typepad
Member since 06/2007