« 'Canes-Gators Baseball Rivalry Renewed | Main | Tough Loss To Take »

February 22, 2014

Comments

CaneRock

UMike, my stompin' grounds were more NM, and Unincorporated Dade <<<<<< 19th Ave. to be exact. I had a homeboy named LV from Opa Locka...homeboy gotta big settlement when He turned 18, and Him & His momma SNIFFED THE WHOLE DAMN THING UP THEY NOSE! CRAZY!

Da U N Houston

UMike, this for you!! ALL DAY, 305, ZOE 4 LIFE!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=9pGA3Z9ey-U

hitter

Hurricanes

Ohio_Cane

I don't understand these college baseball teams playing MLB teams... Is it to make the college team look bad, or to make the MLB team look bad?

Does the MLB team actually try? If so, how awful do they look when/if it's a close game or they lose?

Dude on a Pale Horse

I don't get it either O_C. It seems like a stupid way for a college kid to get injured.

RCCF

College vs. MLB seems like a major NCAA infraction the NCAA should investigate themselves for stupidity.. if NFL players train with theU kids we'd have to report that tho correct? if the HEAT players were tutoring or scrimmaging the the CANES that would be an issue Im sure.. the NCAA and their rules I swea4moses are the Worst..

RCCF

Lurker

In case you hadn't noticed, nobody, and in mean nobody, takes the NCAA seriously anymore, as far as college football goes.

Our administration has to do the song and dance, play along, especially when it comes to football, because of our recent history. We'll say all the right things, fill out all the right paperwork, but at this point it's all just bureaucracy.

They have no bite. The SEC bends over the NCAA on a regular basis.

CaneRock


College vs. MLB seems like a major NCAA infraction the NCAA should investigate themselves for stupidity.. if NFL players train with theU kids we'd have to report that tho correct? if the HEAT players were tutoring or scrimmaging the the CANES that would be an issue Im sure.. the NCAA and their rules I swea4moses are the Worst..

RCCF

Posted by: RCCF | February 26, 2014 at 04:24 PM

YUP! I remember when they jumped all over Hankerson's butt for taking pointers from Duper.

CaneRock


In case you hadn't noticed, nobody, and in mean nobody, takes the NCAA seriously anymore, as far as college football goes.

Our administration has to do the song and dance, play along, especially when it comes to football, because of our recent history. We'll say all the right things, fill out all the right paperwork, but at this point it's all just bureaucracy.

They have no bite. The SEC bends over the NCAA on a regular basis.

Posted by: Lurker | February 26, 2014 at 05:23 PM

YUP!

RCCF

$EC TRAMPLES the NCAA...

HaHa Dix and Coach admit to paying and accepting wht they sit a week maybe?

DJ Flukker Admits getting money at Alabama No Investigation...

RCCF....NCCA is WACK

fran

I believe that the colloge baseball teams that get to play a major league team in an exeboition game are compensated handsomly for it,which makes sense.
Fran

canezilla

THE DUDE AARON HERNANDEZ BEAT UP IN JAIL WAS IN CUFFS DURING THE ATTACK,AARON WAS NOT!! WHAT A SOFT ASS BISH

CaneRock


$EC TRAMPLES the NCAA...

HaHa Dix and Coach admit to paying and accepting wht they sit a week maybe?

DJ Flukker Admits getting money at Alabama No Investigation...

RCCF....NCCA is WACK

Posted by: RCCF | February 26, 2014 at 05:37 PM

The Petrino hire makes the NCAA a BIGGER! joke. A guy can cheat on His wife, lie about an accident involving His mistress, and then turn around and a get an annual contract worth $3.5M...but a kid takes a free meal, and He's kicked outta school. Talk about a plantation mentality.

UMike

lol Da U... I use to be cool with some Zoe's before they became Zoe Pound. But since I was close with them boys from Washington Park, and since I was white lol...Zoe aint like me. Ahhh... those were the days lol.. Officer Jody and the gang unit from JFK ALWAYS stoping us and taking out pictures and saying "if thers 3 or more of you... its a gang" lol

j.w.

Press conference at 8 from Jo Jo's family. Praying this is a good message.

Go Canes

@smillerdegnan: Figure you might know this now, but former #UM #Canes fb player JoJo Nicolas was not upgraded to stable condition (per previous reports).

UMike

Go Canes... appreciate the info all day... my bad on the jabs yesterday

Terrance Sullivan

Let's go Canes! Beat Virginia!

Go Canes

@smillerdegnan: #UM #Canes OL Hunter Knighton, last I heard a few hours ago, was still in intensive care at UM Hospital.

SOUP

Sorry Canespacers, just got my Internet back after moving.

Account Deleted

herald tweet says we lost JoJo....if so a sad day....

SOUP

HELP?

Account Deleted

soup you out there?

Terrance Sullivan

RIP JoJo.

Ohio_Cane

Very sad news.... RIP, JoJo. Say hi to Sean T and the rest of the fallen Canes! Our loss is Heaven's gain.

Dude on a Pale Horse

RIP JoJo.

Go Canes

Ugh.

BigWindyCane1

Terrible news about Jo Jo. My thoughts and prayers to his family and those in the Canes nation that he touched.

2002nemo

Very sad.

CaneRock

RIP JoJo.

Ohio_Cane

TokenCane on CIS:

Al Golden as a man
I was working in the JMH/UM hospital area today and came across a bunch of Canes coming to see JoJo today and I left fairly late and I looked to my left while sitting at the light at 12th ave and I see Al Golden walking around. I call him over since we know each other and his eyes were bloodshot red obviously from crying. We spoke about JoJo and he told me he just passed and that he needed to go get some fresh air and went for a walk. The emotion this man spoke with about JoJo and that every player is like a son to him was what a parent wants from a coach for their son.

We spoke for about 5 minutes and parted ways but I then thought about when Malcolm Lewis was injured and there is not a doubt in my mind that this man truly cares for each and everyone one of his players. Im happy to know this is the kind of man that is leading my team.

CaneRock

Just sad man, I really thought JoJo would pull through.

SOUP

NEW BLOG IS UP. JUST SAD...

Daddeh

U

The comments to this entry are closed.

My Photo
Blog powered by Typepad
Member since 06/2007